Raspored nastave – Jesenji semestar akademske 2018/19. (12.09.2018 NOVO )
Zauzeće sala po danima – Jesenji semestar akademske 2018/19. (12.09.2018 NOVO )
Plan realizacije nastave za školsku 2018/19. – ver. 1
Odluka o načinu plaćanja školarine za školsku 2018/19. (06.07.2018.)
Odluka o upisu budžetskih studenata, na više godine prvog i drugog stepena akademskih studija u 2018/19. (25.06.2018.)
Odluka o upisu studenata iz drugih visokoškolskih ustanova (25.06.2018.)
Odluka o visini školarine za školsku 2018/19. (22.02.2018.)
Terminski plan za septembar 2018. – ver. 2 (12.07.2018)
Raspored nastave – Prolećni semestar akademske 2017/18. – ver. 3 (20.02.2018)
Zauzeće sala po danima – Prolećni semestar akademske 2017/18. – ver. 4 (20.02.2018)
Raspored nastave – Jesenji semestar akademske 2017/18. – ver. 3 (29.09.2017)
Zauzeće sala po danima – Jesenji semestar akademske 2017/18. – ver. 3 (29.09.2017)
Plan realizacije nastave za školsku 2017/18. – ver. 3 (12.07.2018)
Odluka o visini školarine za školsku 2018/19. (22.02.2018.)
Odluka o uslovima za upis na više godine studija – OASA i IASA (06.02.2017.)
Odluka o broju ispitnih rokova u školskoj 2017/18 (21.05.2018.)
OKTOBARSKI 2 ISPITNI ROK 2017/2018 – ver. 2 (07.09.2018)
OKTOBARSKI ISPITNI ROK 2017/2018 – ver. 3 (03.09.2018)
SEPTEMBARSKI ISPITNI ROK 2017/2018 – ver. 3 (21.08.2018)
JUNSKI 2 ISPITNI ROK 2017/2018 – ver. 2 (06.07.2018)
JUNSKI ISPITNI ROK 2017/2018 – ver. 6 (25.06.2018)
FEBRUARSKI ISPITNI ROK 2017/2018 – ver. 2 (20.02.2018)
JANUARSKI ISPITNI ROK 2017/2018 – ver. 3 (26.01.2018)
Odluka o broju ispitnih rokova u školskoj 2017/18 (21.05.2018.)
Kriterijumi za izbor izbornih predmeta i studija – (Jesenji semestar 2018/19 NOVO )
Uputstvo za izbor izbornih predmeta i studija 2018/19
OBAVEŠTENJE ZA SVE STUDENTE (25.01.2018.)
Izbor predmeta se vrši preko servisa “e‐Student” u periodu:
od 02.02.2018. god. od 16:00 sati do 08.02.2018. god. do 20:00 sati,
sem za MASIU‐24021 DIP_Master teza gde je izbor u periodu od 29.01.2018. do 30.01.2018. godine!
Kriterijumi za izbor izbornih predmeta i studija – Prolećni semestar 2017/18
Uputstvo za izbor izbornih predmeta i studija 2017/18 (11.09.2017.)
Uputstvo za upis studenata u više godine studija za 2017/18. (11.09.2017)
Odluka o načinu plaćanja školarine za školsku 2017/18. (06.07.2017.)
Odluka o upisu budžetskih studenata, na više godine prvog i drugog stepena akademskih studija u 2017/18. (29.05.2017.)
Odluka o visini školarine za školsku 2017/18. (20.02.2017.)
Odluka o uslovima za upis na više godine studija – OASA i IASA (06.02.2017.)
Vodič za brucoše: Startujte pametno – izazovi na početku studiranja
Kroz niz mera koje je Univerzitet u Beogradu sproveo tokom prethodnih godina, pokušavajući da pruži podršku i olakša studiranje onima kojima je to najpotrebnije, postignuto je, između ostalog, i bolje razumevanje problema sa kojima se brucoši suočavaju, a samim tim i započeto njihovo rešavanje.
Kako početak studiranja uz prilagođavanje novoj sredini predstavlja značajan trenutak za uspeh čitavog procesa studiranja i profesionalnog razvoja, potrudili smo se da studentima koji su upisani u prvu godinu studijskih programa uputimo opšte savete kojima će im pomoći u početnoj orijentaciji na fakultetu. Kao rezultat nastao je svojevrsni vodič za brucoše pod nazivom Startujte pametno – izazovi na početku studiranja
Vodič predstavlja deo aktivnosti predviđenih Kratkoročnom strategijom unapređenja podrške i pomoći studentima Univerziteta u Beogradu. Pripremili su ga saradnici Univerzitetskog Centra za razvoj karijere i savetovanje studenata, a recenzije su potpisale profesorke, prof. dr Vera Rajović i prof. dr Lidija Radulović.
Pripremio:
Univerzitet u Beogradu, Centar za razvoj karijere i savetovanje studenata
Studenti koji žele da ponište ocenu i polažu ispit u prvom narednom roku, neophodno je da dođu u Studentsku službu kako bi prijavili isti.
Izvod iz Statuta
Član 93 Statuta Arhitektonskog fakulteta
1. Student koji nije zadovoljan ocenom, stečenom nakon položenog ispita, može je poništiti, i to samo jednom na jednom studijskom predmetu.
2. Poništavanje ocene vrši se ponovnim izlaskom na ispit u prvom narednom ispitnom roku.
3. Studentu se u slučaju iz stava 1. i 2. ovog člana priznaje ocena sa ponovljenog polaganja.
Pravilnikom o vrednovanju vannastavnih aktivnosti studenata („Glasnik UB“, broj 172/13 i 180/14), uređuju se uslovi i postupak vrednovanja vannastavnih aktivnosti studenata Univerziteta u Beogradu. Pod vannastavnim aktivnostima podrazumeva se svako relevantno angažovanje studenta koje nije predviđeno studijskim programom, a čiji se ishod može definisati.
Prema Članu 2. navedenog Pravilnika vannastavne aktivnosti studenata obuhvataju:
• angažovanje u radu organa i tela Univerziteta i fakulteta;
• učešće u različitim oblicima naučnoistraživačkog i stručnog rada na Univerzitetu i fakultetu;
• stručnu praksu;
• dobrovoljni rad u lokalnoj zajednici;
• takmičenje na sportskim manifestacijama;
• učešće na nacionalnim i međunarodnim takmičenjima;
• učešće u organizaciji i radu letnjih škola, radionica i konferencija;
• angažovanje u radu i aktivnostima studenata sa invaliditetom;
• zapaženo učešće u različitim oblicima kulturnih, umetničkih i sportskih aktivnosti pri ustanovama i organizacijama čiji je osnivač Univerzitet u Beogradu.
Za detaljno objašnjenje vrednovanja vannastavnih aktivnosti pogledati navedeni Pravilnik.
NAPOMENE
Prijava za vrednovanje vannastavnih aktivnosti sadrži:
• PISANU MOLBU/ZAHTEV zaveden na Arhitektonskom fakultetu,
• DOKAZE O ISPUNJENOSTI USLOVA.
Prijave koje ne sadrže ove priloge neće biti razmatrane.
Za studente koji su angažovani u radu Arhitektonskog fakulteta kao studenti saradnici neophodno je dostaviti odluku Naučno-nastavnog veća o angažovanju na određenom predmetu.
Za učešće u radu Studentskog parlamenta neophodno je dostaviti potvrdu predsednika parlamenta da je student član Studentskog parlamenta tokom školske 2015/2016. godine, kao i spisak svih članova parlamenta.
Poslednji dan za podnošenje prijave za vrednovanje vannastavnih aktivnosti ostvarenih tokom školske 2015/16. godine je 18.04.2017. godine.
Komisija za vrednovanje vannastavnih aktivnosti će do 01.05.2017. razmotriti sve molbe i obavestiti studente o donešenim odlukama.
Dokumenti:
Pravilnikom o vrednovanju vannastavnih aktivnosti studenata („Glasnik UB“, broj 172/13 i 180/14),
Pravilnik o dopuni pravilnika o vrednovanju vannastavnih aktivnosti studenata
Prijave za upis studenata 2018/19. (19.09.2018. NOVO )
Obrazac ŠV-20 za školsku 2018/19. (Statistički izveštaj o upisu studenta) OBRAZAC MORA BITI ODŠTAMPAN DVOSTRANO! (19.09.2018. NOVO )
Semestralni list (19.09.2018. NOVO )
Formular za poništavanje ispita 2017/18 (26.01.2018.)
Formular za naknadnu prijavu/promenu izbornog predmeta/studija 2016/17 (17.02.2017.)
OBAVEŠTENJE ZA SVE STUDENTE (02.02.2018)
Isplatna lista – kredit 2017/18: IASA
Isplatna lista – kredit 2017/18: OASA i MASA
Isplatna lista – stipendija 2017/18: IASA
Isplatna lista – stipendija 2017/18: OASA i MASA
Mole se studenti kojima na isplatnoj listi pored imena piše ”NemaMP” da dostave studentskoj službi fakulteta: overenu izjavu žiranta (https://studenti.unicreditbank.rs/upload/documents/Obrazac_br_6_studenti_2017.pdf ), popunjenu menicu i očitanu ličnu kartu žiranta, najkasnije do 24.02.2018. godine!
OBAVEŠTENJE ZA SVE STUDENTE (10.01.2018.)
Linkovi za pretragu rezultata konkursa za studentski kredit/stipendiju:
Pretraga rezultata konkursa za studentske kredite za 2017/18.
Pretraga rezultata konkursa za studentske stipendije za 2017/18.
OBAVEŠTENJE ZA SVE STUDENTE (30.11.2017.)
Predlog rang liste kandidata za studentski kredit i stipendiju za 2017/18. – IASA
Predlog rang liste kandidata za studentski kredit i stipendiju za 2017/18. – OASA i MASA
Ukoliko nisu tačno navedeni neki od elemenata za bodovanje koji su navedeni u KONKURSU, kandidati treba da dostave Studentskoj službi: DOKUMENTOVANE PRIGOVORE uz popunjen obrazac (koji možete preuzeti ovde), najkasnije do ponedeljka 11.12.2017. godine. Prigovori koji nisu dokumentovani neće se razmatrati.
Rok za prijavljivanje na konkurs je od 01. do 31. oktobra 2017. godine. Neblagovremena, nepotpuna i podneta od neovlašćenih lica dostavljena konkursna dokumentacija neće biti razmatrana:
Konkurs za dodelu studentskih kredita za školsku 2017/18.godinu
Konkurs za dodelu studentskih stipendija za školsku 2017/18.godinu
Plan aktivnosti za studente I godine studija (“brucoše”) koji konkurišu za smeštaj u studentske domove u školskoj 2018/19. godini:
Plan aktivnosti – Studentski domovi – 2018/19
Obaveštenje za studente I godine studija („brucošeˮ) koji konkurišu za smeštaj u studentske domove u školskoj 2018/2019. godini
• Rok za prijavljivanje na konkurs je od 03.09. (ponedeljak) do 18.09.2018. (utorak) radnim danima od 8 do 15 časova, u Studentskom domu „Karaburmaˮ, ul. Mije Kovačevića 7b.
• Rok za prijavu na konkurs u SC Beograd je:
– za studente I godine od 03.09. do 18.09.2018. godine (prijave sa potrebnom konkursnom dokumentacijom podnose Službi smeštaja u Studentskom domu „Karaburmaˮ, ul. Mije Kovačevića 7b);
– za studente ostalih godina studija od 19.09. do 31.10.2018. godine;
– za studente drugog i trećeg stepena studija od 01.10. do 05.11.2018. godine.
OBAVEŠTENJE ZA SVE STUDENTE (24.11.2017.)
Spisak mesta u studentskim domovima za 2017/18. – MUŠKARCI
Spisak mesta u studentskim domovima za 2017/18. – DEVOJKE
OBAVEŠTENJE ZA SVE STUDENTE (21.11.2017.)
Obaveštavaju se zainteresovani studenti da će se raspodela soba po konačnim rang listama za smeštaj u studentskim domovima za 2017/18. desiti u subotu, 25.11.2017. godine, u sali 218 na fakultetu, po sledećem rasporedu: raspodela soba za muškarce u 10.00 časova, a raspodela soba za devojke u 11.00 časova! OBAVEZNO PONETI INDEKS!
Konačna rang lista za smeštaj u studentskim domovima za 2017/18. – MUŠKARCI (20.11.2017.)
Konačna rang lista za smeštaj u studentskim domovima za 2017/18. – DEVOJKE (20.11.2017.)
Žalbe na predlog rang liste za dom možete priložiti do 13. novembra 2017. godine, do 14.00 časova, u studentskoj službi Arhitektonskog fakulteta (soba 205).
Predlog rang liste studenata koji su konkurisali za smeštaj u studentskim domovima ustanove Studentski centar ”Beograd”, za školsku 2017/18. godinu.
Plan aktivnosti za studente starijih godina studija koji su konkurisali za smeštaj u studentskim domovima ustanove Studentski centar ”Beograd”, za školsku 2017/18. godinu.
Plan aktivnosti za studente I godine studija (“brucoše”) koji konkurišu za smeštaj u studentske domove u školskoj 2017/18. godini:
Plan aktivnosti – Studentski domovi – 2017/18
• Rok za prijavljivanje na konkurs je od 01.09. do 15.09.2017. godine (osim nedeljom) od 8 do 15 časova, u Studentskom domu „Karaburmaˮ, ul. Mije Kovačevića 7b.
• Rok za prijavu na konkurs u SC Beograd je:
– za studente I godine od 01.09. do 15.09.2017. godine (prijave sa potrebnom konkursnom dokumentacijom podnose Službi smeštaja u Studentskom domu „Karaburmaˮ, ul. Mije Kovačevića 7b);
– za studente ostalih godina studija od 15.09. do 31.10.2017. godine;
– za studente drugog i trećeg stepena studija od 01.10. do 05.11.2017. godine.
Uputstvo za podešavanje studentskog naloga i parametara za pristup školskom email i WI-FI servisu sadrži:
– aktiviranje korisničkog naloga i promena lozinke;
– korišćenje Ofis 365 usluge;
– podešavanje email pregledača za korišćenje emal servisa;
– pristupite internetu besplatno putem bežične veze sa vašim školskim nalogom.
Obavezno pre korišćenja servisa morate aktivirati vaš nalog. Korišćenje e-Student i Arh.Portal servisa ostaje isto kao i do sada! Ukoliko imate neka pitanja možete se obratiti našoj tehničkoj podršci (kancelarija 216) ili na telefon: (011) 3218763.
UPUTSTVO ZA PODEŠAVANJE STUDENTSKOG NALOGA I PARAMETARA ZA PRISTUP ŠKOLSKOM EMAIL I WI-FI SERVISUStudentski sistematski pregled za sve studente I i III godine OASA i IASA 2017/18 (16.04.2018)
Obavezni preventivni pregledi studenata koji su upisali prvu ili treću godinu studija (”Službeni glasnik RS” br. 18/2018) školske 2017/2018. godine obaviće se u prostorijama Zavoda za zdravstvenu zaštitu studenata Beograd, Krunska 57, preventivni deo Službe opšte medicine, prvi sprat, soba 1.10.
Za sve studente I godine OASA i IASA 2017/18, pregledi se obavljaju četvrtkom, od 19.04.2018. do 31.05.2018. u terminima:
1. grupa od 10 studenata predaje dokumenta od 07.30 do 08.00
2. grupa od 10 studenata predaje dokumenta od 10.00 do 10.30
3. grupa od 10 studenata predaje dokumenta od 14.00 do 14.30
4. grupa od 10 studenata predaje dokumenta od 16.30 do 17.00
Za sve studente III godine OASA i IASA 2017/18, pregledi se obavljaju petkom, od 20.04.2018. do 01.06.2018. u terminima:
1. grupa od 10 studenata predaje dokumenta od 14.00 do 14.30
2. grupa od 10 studenata predaje dokumenta od 16.30 do 17.00
Prilikom dolaska na pregled studenti su obavezni da ponesu indeks i overenu zdravstvenu knjižicu!
Obaveštenje o sistematskim pregledima za sve studente I i III godine OASA i IASA 2017/18
Sve informacije o usaglašavanju i realizaciji studijskih programa i ekvivalentnosti položenih ispita po različitim studijskim programima možete naći ovde:
Univerzitet u Beogradu – Arhitektonski fakultet > O fakultetu > Dokumenti > Odluke
Sve cenovnike za školarine možete naći ovde:
Univerzitet u Beogradu – Arhitektonski fakultet > O fakultetu > Dokumenti > Cenovnici
Odluka o visini školarine za školsku 2018/19. (22.02.2018.)
Odluka o načinu plaćanja školarine za školsku 2017/18. (06.07.2017.)
Odluka o visini školarine za školsku 2017/18. (20.02.2017.)
Odluka o cenovniku usluga za studente Arhitektonskog fakulteta br.02-641/3 (30.10.2016.)
Odluka o dopuni cenovnika usluga za studente Arhitektonskog fakulteta u Beogradu – dopuna 1 (30.10.2016.)
Odluka o dopuni cenovnika usluga za studente Arhitektonskog fakulteta u Beogradu – dopuna 2 (30.10.2016.)
Odluka o načinu plaćanja školarine za školsku 2016/17. (05.07.2016.)
Odluka o visini školarine za školsku 2016/17. (25.01.2016.)
Odluka o dopuni cenovnika usluga za studente – Ostale naknade za studente svih nivoa studija (17.07.2015.)
Odluka o ratama za školarinu za školsku 2015/16. (09.07.2015.)
Odluka o visini školarine za školsku 2015/16. (30.01.2015.)
Centar za studente sa hendikepom je osnovao Univerzitet u Beogradu, uz podršku Telenor fondacije, a uz saradnju sa Udruženjem studenata sa hendikepom iz Beograda. Centar je osnovan sa namerom da radi na unapređenju položaja studenata sa hendikepom, kroz kreiranje akademskog okruženja pogodnog za svaku osobu, uvažavajući njene različitosti i radeći na uklanjanju društvenih i drugih barijera.
Prilagođen prevoz za studente sa hendikepom
Od oktobra 2010. godine Centar za studente sa hendikepom Univerziteta u Beogradu organizuje adaptirani prevoz za studente koji se otežano kreću ili koriste kolica. Vozilo je Centru donirao Delta humanitarni fond.