Raspored nastave – Jesenji semestar akademske 2017/18. – ver. 3 (29.09.2017 NOVO )
Zauzeće sala po danima – Jesenji semestar akademske 2017/18. – ver. 3 (29.09.2017 NOVO )
Plan realizacije nastave za školsku 2017/18. – ver. 2 (14.08.2017)
Uputstvo za upis studenata u više godine studija za 2017/18. (11.09.2017)
Terminski plan za septembar 2017. – ver. 5 (20.09.2017 NOVO )
Kriterijumi za izbor izbornih predmeta i studija (02.02.2017)
Uputstvo za izbor izbornih predmeta i studija (02.02.2017)
Plan realizacije nastave za školsku 2016/17. – ver. 3 (28.07.2017)
Zauzeće sala po danima – Prolećni semestar akademske 2016/17. – ver. 9 (27.02.2017)
Raspored nastave – Prolećni semestar akademske 2016/17. – ver. 5 (22.02.2017)
Zauzeće sala po danima – Jesenji semestar akademske 2016/17. – ver. 6 (02.10.2016)
Raspored nastave – Jesenji semestar akademske 2016/17. – ver. 6 (02.10.2016)
Uputstvo za upis studenata u više godine studija za 2017/18. (11.09.2017)
Odluka o načinu plaćanja školarine za školsku 2017/18. (06.07.2017.)
Odluka o upisu budžetskih studenata, na više godine prvog i drugog stepena akademskih studija u 2017/18. (29.05.2017. NOVO )
Odluka o visini školarine za školsku 2017/18. (20.02.2017.)
Odluka o uslovima za upis na više godine studija – OASA i IASA (06.02.2017.)
Obaveštenje o uslovima i načinu rangiranja za upis u narednu školsku godinu 2016/17.
Uslovi za upis u II godinu OAS Arhitektura 2016/17.
Uslovi za upis u II godinu IAS Arhitektura 2016/17.
Uslovi za upis u II godinu MAS Arhitektura Modul A 2016/17.
Uslovi za upis u II godinu MAS Arhitektura Modul U 2016/17.
Uslovni moduli za upis u II godinu MAS Arhitektura Modul AT 2016/17.
Uslovi za upis u II godinu MAS Arhitektura Modul AK 2016/17.
Uslovni moduli za upis u II godinu MAS Integralni urbanizam 2016/17.
Uslovi za upis u II godinu MAS Unutrašnja arhitektura 2016/17.
Odluka o uslovima za upis u III godinu OASA u školskoj 2016/17. godini (13.07.2016.)
Odluka o uslovima za upis u III godinu IASA u školskoj 2016/17. godini (13.07.2016.)
Odluka o izjednačavanju ispita za II i III godinu Osnovnih akademskih studija – Arhitektura i Master akademskih studija – Arhitektura (13.07.2015.)
Odluka o izmeni Odluke o formi i sadržaju prijemnog ispita za MAS – Arhitektura (13.07.2015.)
OKTOBARSKI 2 ISPITNI ROK 2016/2017 – ver. 5 (04.09.2017 NOVO )
OKTOBARSKI ISPITNI ROK 2016/2017 (03.08.2017)
SEPTEMBARSKI ISPITNI ROK 2016/2017 – ver. 3 (03.08.2017)
JUNSKI 2 ISPITNI ROK 2016/2017 – ver. 2 (02.06.2017)
JUNSKI ISPITNI ROK 2016/2017 – ver. 5 (30.05.2017)
FEBRUARSKI ISPITNI ROK 2016/2017 – ver. 4 (23.02.2017)
JANUARSKI ISPITNI ROK 2016/2017 – ver. 5 (20.01.2017)
Studenti koji žele da ponište ocenu i polažu ispit u prvom narednom roku, neophodno je da dođu u Studentsku službu kako bi prijavili isti.
Izvod iz Statuta
Član 93 Statuta Arhitektonskog fakulteta
1. Student koji nije zadovoljan ocenom, stečenom nakon položenog ispita, može je poništiti, i
to samo jednom na jednom studijskom predmetu.
2. Poništavanje ocene vrši se ponovnim izlaskom na ispit u prvom narednom ispitnom roku.
3. Studentu se u slučaju iz stava 1. i 2. ovog člana priznaje ocena sa ponovljenog polaganja.
Pravilnikom o vrednovanju vannastavnih aktivnosti studenata („Glasnik UB“, broj 172/13 i 180/14), uređuju se uslovi i postupak vrednovanja vannastavnih aktivnosti studenata Univerziteta u Beogradu. Pod vannastavnim aktivnostima podrazumeva se svako relevantno angažovanje studenta koje nije predviđeno studijskim programom, a čiji se ishod može definisati.
Prema Članu 2. navedenog Pravilnika vannastavne aktivnosti studenata obuhvataju:
• angažovanje u radu organa i tela Univerziteta i fakulteta;
• učešće u različitim oblicima naučnoistraživačkog i stručnog rada na Univerzitetu i fakultetu;
• stručnu praksu;
• dobrovoljni rad u lokalnoj zajednici;
• takmičenje na sportskim manifestacijama;
• učešće na nacionalnim i međunarodnim takmičenjima;
• učešće u organizaciji i radu letnjih škola, radionica i konferencija;
• angažovanje u radu i aktivnostima studenata sa invaliditetom;
• zapaženo učešće u različitim oblicima kulturnih, umetničkih i sportskih aktivnosti pri ustanovama i organizacijama čiji je osnivač Univerzitet u Beogradu.
Za detaljno objašnjenje vrednovanja vannastavnih aktivnosti pogledati navedeni Pravilnik.
NAPOMENE
Prijava za vrednovanje vannastavnih aktivnosti sadrži:
• PISANU MOLBU/ZAHTEV zaveden na Arhitektonskom fakultetu,
• DOKAZE O ISPUNJENOSTI USLOVA.
Prijave koje ne sadrže ove priloge neće biti razmatrane.
Za studente koji su angažovani u radu Arhitektonskog fakulteta kao studenti saradnici neophodno je dostaviti odluku Naučno-nastavnog veća o angažovanju na određenom predmetu.
Za učešće u radu Studentskog parlamenta neophodno je dostaviti potvrdu predsednika parlamenta da je student član Studentskog parlamenta tokom školske 2015/2016. godine, kao i spisak svih članova parlamenta.
Poslednji dan za podnošenje prijave za vrednovanje vannastavnih aktivnosti ostvarenih tokom školske 2015/16. godine je 18.04.2017. godine.
Komisija za vrednovanje vannastavnih aktivnosti će do 01.05.2017. razmotriti sve molbe i obavestiti studente o donešenim odlukama.
Dokumenti:
Pravilnikom o vrednovanju vannastavnih aktivnosti studenata („Glasnik UB“, broj 172/13 i 180/14),
Pravilnik o dopuni pravilnika o vrednovanju vannastavnih aktivnosti studenata
Prijave za upis studenata 2017/18. – PRVI UPIS (11.09.2017. NOVO )
Prijave za upis studenata 2017/18. – PONOVLJEN UPIS (11.09.2017. NOVO )
Obrazac ŠV-20 za školsku 2017/18. (Statistički izveštaj o upisu studenta) OBRAZAC MORA BITI ODŠTAMPAN DVOSTRANO! (11.09.2017. NOVO )
Semestralni list (11.09.2017. NOVO )
Formular za poništavanje ispita 2016/17 (13.02.2017.)
Formular za naknadnu prijavu/promenu izbornog predmeta/studija 2016/17 (17.02.2017.)
Predlog rang liste za dodelu studentskih kredita i stipendija za školsku 2016/17. godinu
Obaveštenje za otvaranje računa u banci
Dokumentacija za menično pokriće
Dokumentovane prigovore na Predlog rang liste za dodelu studentskih kredita i stipendija predati Studentskoj službi najkasnije do ponedeljka, 26. decembra 2016. godine Studentskoj službi fakulteta: Obrazac za prigovore
Spiskovi studenata prijavljenih na konkurs za dodelu studentskih kredita i stipendija za 2016/17:
Spisak studenata OAS – Studentske stipendije – Novi zahtevi – 2016/17
Spisak studenata OAS – Studentske stipendije – Nastavak – 2016/17
Spisak studenata OAS – Studentski krediti – Novi zahtevi – 2016/17
Spisak studenata OAS – Studentski krediti – Nastavak – 2016/17
Spisak studenata IAS – Studentske stipendije – Novi zahtevi – 2016/17
Spisak studenata IAS – Studentske stipendije – Nastavak – 2016/17
Spisak studenata IAS – Studentski krediti – Novi zahtevi – 2016/17
Spisak studenata IAS – Studentski krediti – Nastavak – 2016/17
Spisak studenata MAS – Studentske stipendije – Novi zahtevi – 2016/17
Spisak studenata MAS – Studentske stipendije – Nastavak – 2016/17
Spisak studenata MAS – Studentski krediti – Novi zahtevi – 2016/17
Spisak studenata MAS – Studentski krediti – Nastavak – 2016/17
Rok za prijavljivanje na konkurs je od 01. do 31. oktobra 2016. godine. Neblagovremena, nepotpuna i podneta od neovlašćenih lica dostavljena konkursna dokumentacija neće biti razmatrana:
Konkurs za dodelu studentskih kredita za školsku 2016/17.godinu
Konkurs za dodelu studentskih stipendija za školsku 2016/17.godinu
Plan aktivnosti za studente I godine studija (“brucoše”) koji konkurišu za smeštaj u studentske domove u školskoj 2017/18. godini:
Plan aktivnosti – Studentski domovi – 2017/18
• Rok za prijavljivanje na konkurs je od 01.09. do 15.09.2017. godine (osim nedeljom) od 8 do 15 časova, u Studentskom domu „Karaburmaˮ, ul. Mije Kovačevića 7b.
• Rok za prijavu na konkurs u SC Beograd je:
– za studente I godine od 01.09. do 15.09.2017. godine (prijave sa potrebnom konkursnom dokumentacijom podnose Službi smeštaja u Studentskom domu „Karaburmaˮ, ul. Mije Kovačevića 7b);
– za studente ostalih godina studija od 15.09. do 31.10.2017. godine;
– za studente drugog i trećeg stepena studija od 01.10. do 05.11.2017. godine.
Uputstvo za podešavanje studentskog naloga i parametara za pristup školskom email i WI-FI servisu sadrži:
– aktiviranje korisničkog naloga i promena lozinke;
– korišćenje Ofis 365 usluge;
– podešavanje email pregledača za korišćenje emal servisa;
– pristupite internetu besplatno putem bežične veze sa vašim školskim nalogom.
Obavezno pre korišćenja servisa morate aktivirati vaš nalog. Korišćenje e-Student i Arh.Portal servisa ostaje isto kao i do sada! Ukoliko imate neka pitanja možete se obratiti našoj tehničkoj podršci (kancelarija 216) ili na telefon: (011) 3218763.
UPUTSTVO ZA PODEŠAVANJE STUDENTSKOG NALOGA I PARAMETARA ZA PRISTUP ŠKOLSKOM EMAIL I WI-FI SERVISUPreventivni pregledi studenata za sve studente III godine OASA i IASA 2016/17 (30.03.2017)
Preventivni pregledi studenata koji su upisali treću godinu studija školske 2016/2017. godine, obaviće se u prostorijama Zavoda za zdravstvenu zaštitu studenata Beograd, Krunska 57, preventivni deo Službe opšte medicine, prvi sprat, soba 1.10.
Pregledi se obavljaju utorkom i petkom, od 29.03.2017. do 05.05.2017. u terminima:
• grupa od 10 studenata predaje dokumenta od 14.00 do 14.30h
• grupa od 10 studenata predaje dokumenta od 16.30 do 17.00h
Preventivni pregledi se ne obavljaju tokom praznika. Prilikom dolaska na pregled studenti su obavezni da ponesu indeks i overenu zdravstvenu knjižicu.
Obaveštenje o preventivnim pregledima za studente III godine OASA i IASA
Studentski sistematski pregled za sve studente I godine OASA i IASA 2016/17 (07.02.2017)
Obavezni preventivni pregledi studenata koji su upisali prvu godinu studija školske 2016/2017. godine, obaviće se u prostorijama Zavoda za zdravstvenu zaštitu studenata Beograd, Krunska 57, preventivni deo Službe opšte mecicine, I sprat, soba 1.10 u periodu: od 09.02.2017. do 17.03.2017. godine. Sistematski pregled je obavezan za sve studente, bez obzira na način finansiranja, samo studenti stariji 26 godina nisu u obavezi da obave ovaj pregled.
Prilikom dolaska na pregled studenti su obavezni da ponesu indeks i overenu zdravstvenu knjižicu. Sistematski pregledi se obavljaju radnim danima u terminima i rasporedu koji su istaknuti na oglasnoj tabli studentske službe Arhitektonskog fakulteta.
Lekarski pregledi za useljenje u studentske domove (12.09.2016)
Sve informacije o usaglašavanju i realizaciji studijskih programa i ekvivalentnosti položenih ispita po različitim studijskim programima možete naći ovde:
Univerzitet u Beogradu – Arhitektonski fakultet > O fakultetu > Dokumenti > Odluke
Sve cenovnike za školarine možete naći ovde:
Univerzitet u Beogradu – Arhitektonski fakultet > O fakultetu > Dokumenti > Cenovnici
Odluka o cenovniku usluga za studente Arhitektonskog fakulteta br.02-641/3 (30.10.2016.)
Odluka o dopuni cenovnika usluga za studente Arhitektonskog fakulteta u Beogradu – dopuna 1 (30.10.2016.)
Odluka o dopuni cenovnika usluga za studente Arhitektonskog fakulteta u Beogradu – dopuna 2 (30.10.2016.)
Odluka o načinu plaćanja školarine za školsku 2016/17. (05.07.2016.)
Odluka o visini školarine za školsku 2016/17. (25.01.2016.)
Odluka o dopuni cenovnika usluga za studente – Ostale naknade za studente svih nivoa studija (17.07.2015.)
Odluka o ratama za školarinu za školsku 2015/16. (09.07.2015.)
Odluka o visini školarine za školsku 2015/16. (30.01.2015.)
Centar za studente sa hendikepom je osnovao Univerzitet u Beogradu, uz podršku Telenor fondacije, a uz saradnju sa Udruženjem studenata sa hendikepom iz Beograda. Centar je osnovan sa namerom da radi na unapređenju položaja studenata sa hendikepom, kroz kreiranje akademskog okruženja pogodnog za svaku osobu, uvažavajući njene različitosti i radeći na uklanjanju društvenih i drugih barijera.
Prilagođen prevoz za studente sa hendikepom
Od oktobra 2010. godine Centar za studente sa hendikepom Univerziteta u Beogradu organizuje adaptirani prevoz za studente koji se otežano kreću ili koriste kolica. Vozilo je Centru donirao Delta humanitarni fond.